Внесення даних до реєстру бенефіціарів CRBR. Інструкція

Внесення даних до реєстру бенефіціарів CRBR. Інструкція

У попередній статті Реєстр реальних бенефіціарів CRBR – нові обов’язки для польських фірм ми писали про те, що таке Центральний Реєстр реальних бенефіціарів (CRBR) і хто є реальним бенефіціаром у конкретному суб’єкті. Після того, як Ви визначили, хто є фактичним бенефіціаром у вашій компанії, необхідно подати відповідну заяву в інформаційній системі, доступній на порталі podatki.gov.pl. Слід пам’ятати, що для підписання заяви потрібно мати електронний підпис або профіль ePUAP.

У сьогоднішній статті ми розглянемо, як зробити запис до реєстру реальних бенефіціарів.

Як подати інформацію про фактичних бенефіціарів у CRBR

1. Початок процедури

Спочатку необхідно перейти на сайт Міністерства Фінансів Польщі за адресою https://crbr.podatki.gov.pl/adcrbr/#/, де треба вибрати пункт Utwórz zgłoszenie.

Як подати інформацію про фактичних бенефіціарів у CRBR

На цій же сторінці у розділі Wyszukaj ведеться пошук компанії або бенефіціара в реєстрі CRBR. Для пошуку необхідно вказати номер NIP або PESEL.

2. Зазначення номера NIP та організаційно-правової форми компанії

Після вибору пункту Utwórz zgłoszenie необхідно ввести номер NIP фірми, для якої Ви хочете вказати реальних бенефіціарів, а також вибрати відповідну організаційно-правову форму компанії.

Зазначення номера NIP

На наступному етапі необхідно вказати дату події, після чого натиснути Utwórz nowe zgłoszenie.

Зазначення дати заяви до CRBR

Коли ви будете оновлювати інформацію про бенефіціарів, то тут можна буде побачити інформацію про попередні заяви в CRBR. Тут ви також можете виправити заяву у разі виявлення помилки.

3. Заповнення заяви до CRBR

Наступним кроком є заповнення формуляра. У розділі A. 1 і A. 2 необхідно вказати дані компанії: номер KRS, назву та юридичну адресу компанії.

У розділі B. 1 потрібно ввести інформацію про бенефіціарів і представників фірми (членів правління або засновників, уповноважених представляти компанію).

Для кожної людини створюється окремий профіль і вказується номер PESEL (якщо його немає, то треба вказати дату народження), ім’я, прізвище, громадянство і країну проживання. Для того, щоб додати ще одну людину, треба натиснути Dodaj beneficjenta/reprezentanta.

У разі, якщо особа, яка повідомляє ідентифікаційні дані до реєстру, має більше одного громадянства, необхідно надати тільки одне громадянство. У разі наявності у польського громадянина одночасно громадянства іншої держави, до реєстру має бути внесено польське громадянство.

У розділі B. 2 потрібно ввести інформацію про частки і повноваження. Для кожної людини необхідно вказати підставу для запису. У однієї людини може бути дві або більше підстав, і ви повинні вказати їх усі. Наприклад, одна і та ж особа може бути і власником фірми, і одночасно головою правління. Для того, щоб додати ще одну підставу, слід натиснути на кнопку: Dodaj informacje o udziałach lub uprawnieniach beneficjenta / informację o reprezentacji.

Підставами можуть бути:

  1. Bezpośrednie uprawnienia właścicielskie (прямі повноваження власника). Це стосується осіб, які володіють понад 25% акцій або голосів на зборах акціонерів. Слід вказати вартість акцій, що належать бенефіціару, виражену в польських злотих, а також чи є дані акції/частки привілейованими.
  2. Pośrednie uprawnienia właścicielskie (непрямі повноваження власника). Це стосується осіб, які контролюють фірми, що володіють понад 25% акцій. Наприклад, особа володіє 100% акцій компанії, яка має 40% акцій у статутному капіталі фірми, до якої відноситься заявка. В даному випадку слід словами описати залежності, на підставі яких дана особа вважається непрямим бенефіціаром.
  3. Inne uprawnienia (інші повноваження), що дають можливість впливати на суб’єкт, до якого відноситься ця заява, іншим способом, ніж зазначено вище (наприклад, на підставі окремих угод).
  4. Reprezentant (представник). Даний пункт стосується членів ради правління акціонерних товариств і засновників, які мають право представляти інтереси фірми. Якщо у фірми є прокурент, то, незважаючи на наявність права представляти компанію, він не вписується в реєстр CRBR.

У розділі C Ви заявляєте, що усвідомлюєте відповідальність за подання неправдивої заяви і натискаєте Zapisz dokument.

Заповнення заяви до CRBR

4. Підписання і відправка заяви

Після натискання кнопки Zapisz dokument Ви зможете ще раз перевірити всі введені раніше дані. Якщо все правильно, то натискаєте кнопку Podpisz dokument.

Підписання заяви до CRBR

У цей момент Ви будете перенаправлені на сторінку профілю ePUAP, де потрібно підписати заяву за допомогою електронного підпису ePUAP. Після підписання в нижній частині заяви буде показано, хто її підписав. Після натискання кнопки Wyślij zgłoszenie з’явиться вікно з інформацією, для якої компанії ви відправляєте заяву, в якому необхідно натиснути Akceptuj для відправки заяви або Anuluj для її скасування.

Відправка заяви до CRBR

Заяву можна підписати кваліфікованим електронним підписом (podpis kwalifikowany), однак це неможливо зробити в самій інформаційній системі. Для цього доведеться експортувати заяву в форматі XML, а потім підписати його за допомогою програми для підписання документів внутрішнім підписом (документ і підпис містяться в одному файлі). Після цього підписаний документ необхідно імпортувати за допомогою кнопки Wczytaj zgłoszenie на головній сторінці (див.пункт 1 даної інструкції). Якщо програма для підписування документів змінить формат документа на XADES, то перед імпортом потрібно вручну змінити його на XML.

Після відправки заявки з’явиться вікно з інформацією, що вона зареєстрована. Код заяви до реєстру реальних бенефіціарів, що знаходиться нижче, необхідно скопіювати для отримання підтвердження відправки заяви (UPO). Можна також відправити його собі на електронну пошту, вказавши у відповідному вікні свій e-mail і натиснувши кнопку Wyślij.

Код заяви до реєстру реальних бенефіціарів

Для того, щоб отримати підтвердження відправки заяви, знову переходимо за адресою https://crbr.podatki.gov.pl/adcrbr/#/ і вибираємо Sprawdź status zgłoszenia. У вікні необхідно вставити код, скопійований раніше і натиснути кнопку Sprawdż status.

Отримати підтвердження відправки заяви

У новому вікні можна завантажити підтвердження відправки заяви у форматі XML або PDF.

Завантажити підтвердження відправки заяви

Офіційне підтвердження прийому (UPO) заявки видається після позитивної перевірки структури заявки на предмет відповідності зі зразком електронного документа, а також дійсності кваліфікованого електронного підпису або підпису, підтвердженого профілем ePUAP.

Також читайте
2 votes, average: 5,00 out of 52 votes, average: 5,00 out of 52 votes, average: 5,00 out of 52 votes, average: 5,00 out of 52 votes, average: 5,00 out of 5 (2 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Для того чтобы оценить запись, вы должны быть зарегистрированным пользователем сайта.
Loading...
error: Content is protected !!